caroline är hemma!

 

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ JULLOVET!

Du är kär nu -  nej, men nt långt ifrån
Du har sårat nån så den börjat gråta -  ja :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -  nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  naj
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nejj

 ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - hehe ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  oftaaaaaaa
Jag har smygit ut utan lov -  aa
Jag har en hemlighet som ingen vet -  klart
Jag har fuskat i ett spel - annars vinner man inte? :D
Jag har struntat i ett prov -  hehe ja

 DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -  nej :)))
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - aldrig
Jag har tagit mediciner mot depression - nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - .nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det -  hahah det händer ofta :o
Jag har vaknat gråtande-  ah
Jag har somnat gråtande -  mmh

 DÖDEN
Jag hatar begravningar -  har aldrig vart på nån
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - ja:(



ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad -  nej
Jag har sett en fallande stjärna -  ja :)
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas -  eheheheh ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss -  ahråå
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -  nej, men vore rätt kul :)
Har lekt sanning eller konsekvens -  arå
Druckit en hel liter mjölk på en timme -  nej, hatar mjölk
Har träffat någon från internet i det verkliga livet
- ja :D:D:D
Du har fångat en snöflinga med tungan -  jarå
Jag har suttit på ett tak på natten -  ja, riktigt mysigt :)
Jag har aprillat någon -  jaaaaaaaaaaaa:D
jag har åkt taxi - ja
åkt snowboard - nej :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0