miiiiiiiiiiiiin

hellu :)
dålig uppdatering, vänj er. jag har blivit pluggis, hah. men typ sant, pluggar fan jämt :'o
helt sick, men märker faktiskt skillnad. hänger med på lektioner osv, rätt kul faktiskt.
men iaf, igår va jag hos oskar, sen hem, plugga, sova.
oskar är söt, som fan. typ sötast, bara så ni vet :)
idag typ, först en snabb skoldag, sen gick hem med alexandra.
C- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
A- VAAAAAA? AAAAAAAAAAAAAAAAH?!
C- fyfan, hjälp,, AHHHAHHA
A- jag trodde det va en orm! :O
C- jag trodde det va en ANKA!!!!!!!!!!!
A- asgarv,
C- jag inser hur cp det lätt, och sen asgarvar jag igen!
hiih tack för en superbra dag alexandra! <3
och föressten, nu kommer alla ha värsta carefacet, men skitsamma.
jag kan inte röra min nacke, och jag vet nt va jag har gjort.
SÅ HÄRLIGT! :(
uppdaterar nog nån låt sen, ciao /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0