världens bästa .....

hejsan,
dålig uppdatering? ja! skitsamma, vår blogg, vi som bestämer.
min helg har vart helt otroligt rolig, minnen till tusen.
sandra kom hit i lördags, jag mötte henne i stan.
köpte ny hårfärg och käka på subway, väldigt typiskt mig. haha
subway<3caroline :)
vi åkte hem, typ färga mitt hår och gick ut.
träffa saknade tobbe och alla hans kompisar.
sen hem igen, fixa oss lite sen ut igen! :D
träffa tobbe och dom igen, kommer inte ihåg allas namn, men typ jonas,johan,erik,ludde, anton och en massa till.
haha. skitkul hela kvällen, HJÄRTA PÅ MIN LÖRDAG!
supermysig, ute i snön. hihi.
och idag, typ sovit och vart ute.
sandra drog hem vid fyra och då åkte jag till m-berg,
blev en del. bild kommer sen :)
nu ska jag äta pasta sallad och efter det göra mig fräsh till imorron!
puss/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0