jag älskar kajiin

sholeens
prao idag, började nio och slutade 12 ;d
skulle egentligen cyklat hem därifrån men morsan hade låst min cykel och jag hade inga nycklar så hon fick hämta mig :)
först fick jag inte tag på morsan, försökte typ en timme? :o då ringde hon och sa att hon inte hade mobilen med sig när dom  var och handla.. sen vid halv 2 kom hon äntligen!
när jag kom hem så fick jag sms från karin och hon fråga när jag sluta, jag sa att jag var hemma och en stund senare var hon här :d
vi typ chillade bara och möööööööös.
imorgon prao igen, slutar 1 typ :)
skriver sen!
tjerå
/ländi<3

Kommentarer
Postat av: alice lilla

NI ÄR SÅ SÖTA TSMNS! :D<3

2009-11-25 @ 18:46:36
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0