carolines 2009!

* lärde känna både anneli och linn.
* lärde känna massa i kumla och spendera en hel del tid där.
* jag vart jättetajt med landal ett tag, saknare!
* min sommar va underbar
* jag vart kär, hade en kärlek under hela sommarn. mika
* jag spendera hela sommarn hela sommarn med världensbästavänner!
* lärde känna en av dom som står mig närmst just nu, anton.
* under hösten typ så blev jag toookkär i tobias.
* va på en hel del talanger, med sabina! <3
* gick på första folkets med anneli, även andra.
* jag vart osams med linn, ALDRIG MER
* börja bo halvtid hos pappa.
* fick mina första betyg.
* va hemma hos pappa med amanda då vi hade skitkul!
* gick på bio med linn, och hade skitkul. minne förlivet<3
* va med sandra och massa hemma hos anton tror jag, de va g u l d
* va i sommarstugan med landal och mika, saknare!
* jaga kossor med oskar och erik! :D
* hade tjejkväll som va skitkul, mer en än gång.
* spendera många roliga partyhelger hos elin!
* på senaste tiden har jag börjat vart med världens bästa vänner igen, saknat er.
* klantat mig mer en nånsin!

orkar inte mer nu


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack så mycket! men är ändrad nu :)

2010-01-03 @ 10:29:48
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Låter ju som ett bra år? (:

2010-01-03 @ 14:06:34
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0